Wednesday, November 3, 2010

möödunud..

Sügis vaheaaeg ongi juba läbi, nüüd tuleb oodata ainult jõuluvaheaega, mis võiks olla juba homme! (:
Vaheaeg möödus suurepäraselt. Alustasin vaheaega vanaema ning isa juures, kus põhiliselt olime iga päev koos parima sõbrannaga ning korra käisin ka Tallinnas, ühel klaverikontserdil. Kergus olin ma laupäev-esmaspäev. Esmaspäeva õhtul tuli äkiline plaan minna ühe sõbranna juurde, kuna me tahtsime koos praeleiba teha ning peale seda õudukaid vaadata, aga nojah, me ei saanud arvutis filme tööle ning Maario ei olnud ka kõige suurem arvutispets ja seega me neid ei vaadanud. Teisipäeva hommikul tuldi mulle Hannamõisasse järgi täditütar ning mu praimsõbranna ja me läksime Saugasse. Seal hoidsime me Lauraga lapsi ning vahepeal käisime ka niisama linnas. Reedel läksin ma hommikul korra koju ning siis Aita-Liisi juurde. Aita-Liisiga käisime me McDonald'is. :) seal anti meile võimalus minna laupäeval avatud uste päevale ning tutvuma nende tagaruumidega. Laupäeva õhtupoolikul läksin ma Lavassaarde ning olin seal pühapäevani. Vaheajal jõudsin ma palju toredaid muidugi tegevusi teha ning koos sõpradega olla. Ootan väga järgmist vaheaega. ;)


Kollendab aas ning lehti langeb puudelt,
pilk kaob kaugusesse, kus lendlevaid linde veel näha saab.
Mõttesse jään, sest peatselt saabub vaikus taas.
Loodus puhkama end seab, linnud lõunasse minekuks seavad,
puud ja põõsad lehed langetavad.
Aga nii see olemagi peab, sügis kordub peagi taas.

2 comments:

  1. Tumedal taustal ei paista tume tekst välja. Muuda oma postitust ja vali tekstile müni heledam värv.

    ReplyDelete