Tuesday, October 19, 2010

Holiday!

Jess! Lõpuks ometi hakkab saabuma meie kaua oodatud vaheaeg. Vaheajaks mul väga palju plaane pole, aga mõni siiski on. Nagu ma oma eelmises postituses kirjutasin, plaanin ma vaheajal väikese muutuse teha, kuid ma pole 100% kindel selles, kas see ka tõeks saab, kuid ma tõeliselt  loodan, et mul on võimalik seda teha.
Vaheaja alguses ehk laupäeval tuleb mul võibolla sõbranna külla (: , kui empsid muidugi lubavad -.- Peale seda arvatavasti pühapäeval kolin kerku! Seal saan ma parima sõbrannaga olla ning vanaemal külas olla ja.. juba praegu tundub mingil määral, et vaheaeg on juba käes, kuid siiski on mõned rasked asjad alles ees. Kergus olles tulen ma vahepeal arvatavasti ka pärnu lähedale, sest arvatavasti lähme me parima sõbrannaga lapsi hoidma : D Puhkuse ajal lähen ma vist Aita-Liisi juurde ka! :) seal saab ka kindlasti väga tore olema.. Igatahes päikest teile! (#)

No comments:

Post a Comment