Wednesday, December 8, 2010

notore ..

appppppiiii ! lõpuks olen ma ka haigeks jäänud -.- ülimõtetu. Sorrisõbuud, ma pole niiniiammu kirjutanud, aga noh, aega pole. :D
vahepeal ma olen igast asju teinud. Mingi eile oli meil ülipikk trenn, aga selle eest täige lahe! (Y) kell üheksa õhtul saime  gabrieles kokku ja siis tantsisime 11'ni. Hea, et ma kojugi jõudsin ;) Aga on mille nimel pingutada, esinema saab ju. :D Pühapäevaks pean raudselt terveks saama! ja SAAAN KA! poolkaksteist on tore õppima hakata, :) ma käin ikkaveel muusikakoolis -.- nõmekaas, ma tahan ära tulla ju. mingi keegi ei saa midagi aru kaah -.- aga see on mõtetumõtetu teema.
oijumal, ma pean veel ju muuuusika postrit ka tegema. : D notore on teha, kui ma olen haige ja ei saa kellegiga kokku. (: keegi võiks külla tulla.. MUL KÄIVAD PÄKAPIKUD! :D:D:D megalahe ju, ei pidanud tegelt käima, aganojah, ju toimus tuju muutus. niiteemasse jutt.. aga igatahes, mul läksid mingi ükspäev teksad jalgevahelt katki (Y) toretore.. aga õnneks, ostis issi uuued, (: eipeagi külmetama ;)
Keegi võiks helistada ja midagi rääkida .. haha, praegu on eesti keele tund.. Mõnesmõttes on ikka tore haige olla, aganojah, pärast ma ei saa ju midagi aru  :(
ma ei jõuagi enam kirjutada.. mul oli ülipaha olla ;O tahaks tegelt minna kuhugi, aga ma ei jõua. Ma panen siia mingi toreda pildi kaa, et teil siis midagi põnevat vaadata oleks. Ja sõbrakesed, JÕULUD ON KOHE KÄES! (:
                            läheks jalutama? :)

No comments:

Post a Comment